Tuesday, January 19, 2016

Miks ma seda teen ja kes ma selline üldse olen? #hersajakiri

Eks kõigil osalejatel on peast läbi käinud: "aga mis siis, kui ma ei saa hakkama? Kas see on seda väärt jne...". Ka minul olid sellised mõtted, kuid kelle jaoks see konkurss siis ikka on- MINU. Miks ma otsustasin ennast kätte võtta ja vaeva näha oli just enesetunde, rahulolu ja ennekõike enesehinnangu tõstmiseks. Ma tean, mis tunne on kogeda võitu, eriti seda raske tööga saavutades. See tunne on ülim, nagu oleks vallutatud kogu maailma (ma suudan kõike, mis ma ette võtan). Just selle adrenaliini, tunde ja muidugi ka sportliku saavutuse tõttu teen seda. Ja siis on veel üks asi....reis kõlab ka ülimalt hästi, eriti pulmade puhuks oleks see kirss tordile:) Nii et pingutamist on.

Kes ma siis õigupoolest olen?
  • Olen noor tütarlaps, kes on terve elu spordiga tegelenud- 13 aastat ilu-ja rühmvõimlemisega (7 aastat sellest Eesti meister enda rühmaga ning saavutanud häid kohti rahuvvahelistel võistlustel), 4 aastat võistlustantsuga ja nüüd juba 6. aastat tegelen ka rahvatantsuga (HTG rühmas Tantsutallad). 
  • Ma olen kihlatud ning sellel suvel peaks toimuma ka nimevahetus:) 
  • Veetsin juuli 2014-juuni 2015 koos kihlatu (Raikiga) Austraalias. (kes soovib, võib vaadata meie bogi, kuhu igapäevaselt kirjutasime). http://raikiaustraalias.blogspot.com.ee/
  • õpin TÜs füsioteraapiat
  • meisterdan huvitavaid ja tervislikke retsepte, mida ka teiega jagan.
  • Ning lõpuks...meil on imearmas 6-kuune kutsabeebi Dexter, kes hoiab meie elu superpõneva ja aktiivsena.

Soovin edu ja jõudu kõigile võistlejatele! 
Meie väike beebi!

Minu ja Raiki firmapoos!

No comments:

Post a Comment