Saturday, January 16, 2016

Tervislikum algus (BeFit konkurss- 15.01.2016)

Hei-hei!

Mina olen 22-aastane tütalaps, kes on tegelikult terve enda elu spordiga tegelenud. Nüüd aga on aeg tõsiselt sportlikks hakata ning panna kõik enda keharakud tööle. See blogi on minu Befit konkursi tee kajastamiseks ning enda ja teiste motiveerimiseks (motivatsiooni peaks jaguma, kuna peab suvel pulmas ilus välja nägema :D) Kuna õpin Tartu ülikoolis füsioteraapiat, proovin ka lihaste-liigeste tööst ja tervisest kirjutada, kuidas, mida, miks ja kui palju.

Kõigepealt siin on minu andmed:
Rind: 92 cm, talje: 69 cm, puusad: 95 cm, reis 55 cm, käsivars 27 cm. Pikkus 161 cm ja kaal 56 kg.

Üldiselt, mida ma selle 8 nädalaga saavutada loodan. Esiteks, tahaks ennekõike enda ülakeha tugevdada ning lihaseid reljeefsemaks saada. Kuna minu n-ö "murekoht" on minu kõht, siis kindlasti seda vormida ning üleüldiselt saada paar kilo kergemaks.

Kellegi toitumiskava või plaani järgi ei hakka tegema. Ise koostan, ise kokkan ja eks vaatab, kuhu jõuab.

Minu edasistest tegemistest saab siit lugeda- proovin ikka paar korda nädalas postitada.

Sportlikku 2016 teile!


Helina

No comments:

Post a Comment