Thursday, January 28, 2016

Minu 1,5 nädala tulemused ja pere külastamine Luksemburgis

Heipa!

Kui arvestada konkursi praeguseid tulemusi, siis on pigem tulnud sportlikus mõttes tagasilangus. Minu esimese nädala esimene pool sujus ilusasti- käisime perega (kihlatu perega) metsa tegemas, mis hõlmas palju jalutamist, metsas müttamist ja kirvega raiumist. Küll aga ülejäänud 5 päeva keskendusin enda eksamiks õppimisele ning seetõttu läks suust sisse rohkem šokolaadi ja ebavajalikku kui viimase poole aasta jooksul üldse. Kuid, kõik eksamid said edukalt tehtud, nii et võib rahule jääda :)

Ehk siis esimese nädala lõpuks oli kaal sama, kuid  emotsionaalselt kurnatud.

23. jaanuril lendasin kohe Luksemburgi enda venna 9 aasta sünnipäeva tähistama. Minu pere on ülimalt tähtis minu jaoks ja ma seetõttu olid sellel viimasel 5 päeval minu väärtushinnangud just perele suunatud ning ma ei stressanud eriti, kui sai õhtul kell 21.00 veel sünnipäevakooki söödud. Igatahes oli väga tore aeg, mis sain enda kõige kallimate seltsis veeta, mis kompenseerivad need lisa 1,5 kg. :D

Igatahes....Nüüd on FULL ON....... nüüd on vaja ennast kokku võtta ja anda endast kõik, mis võtta annab. Ma tean, et ma suudan seda ja teie ka!

Igatahes, mis ma loodan järgmise nädala jooksul saavutada:

1. võimalikult korralikult toituda ja hoida kursil ka nädalavahetusel, mil on kaks erinevat sünnipäeva tulemas.
2. Proovida erinevaid trenne, spordialasid, käia Dexteriga jalutamas, jooksmas. 
3. Kaal saada 54.5 kg peale 

Panen paar pilti minu  imetoredast reisist Luksemburgi ja väike ülevaade, mis ma tegin seal.

23. jaanuaril oli täielik reisipäev. Tartust Tallinna, sealt lennukiga Frankfurti, selt Luksemburgi ja olingi Eesti aja järgi 23.00 kohal, kus mu emme mind ootas. Emme oli mulle teinud ahjulõhe, salati, juustuvaliku (siin on parimad juustud) ja kõrvale jõime klaasikese punast veini. 

24. jaanuaril ehk pühapäeval läksime mu vennale laagrisse vastu. Tal ei olnud aimugi, et ma olen tulemas ning kui ta mind nägi, jooksis kohe kallistama ja musitama. NImelt oli tal Eesti lastekoori laager. PÄrast seda läksime koju, kus sõime lõunat- salat, ahjulõhe ja eestist kaasa toodud leib!

Õhtul läksime emmega matkama metsa, kus oli udu nii paks, et absoluutselt ei olnud näha, kus me oleme, kuhu lähme, aga see oli superfun.

25. jaanuaril viis emme Hendriku kooli ja mina jäin Esch sur Alzette, kus mu emme korter asub. Läksin kesklinna uudistama ja siis tuli juba emme, kellega koos sai lõunatatud (omlett, kohvi ja salatiga) ja siis suundusime edasi Luksemburgi kesklinnas parke külastama. Kuna emme pidi tööle minema, suundusin mina kaubanduskeskusesse ja siis ujuma. Õhtu koosnes minu jaoks kokkamisest. Tegin vennale 30 muffinit, et teisipäeval sünnipäevaks lastele koolis pakkuda, küpsisetordi (eesti küpsistest ja kohupiimast, mis ma kaasa võtsin) ja siis kalkuni koos köögiviljadega. 

26. jaanuril (Hendriku sünnipäev) laulsime venna üles ja sõime torti, avasime kingitusi ja viisime venna kooli. Ise läksime emmega kaubanduskeskusesse, kus võtsime ühe croissanti kahe peale ja cappucciono, mis oli hüpersuperhea. 12.30 võtsin venna peale ja läksime kinno The Peanuts Moviet vaatama, sealt kebabi sööma ja siis ostsin talle jäätist. Nii see päev läks...

27. jaanuaril oli äraminek. 8.30 Venna kooli ja mina lennujaama, sealt Saksamaale, Tallinnasse ja siis õhtul 19.30ks Tartusse.

Tore oli!
Venna sünnipäevahommik- unine nägu! (venna ja emme pildil)

 Meie mõnus kohvi ja croissanti lõuna!

 Väike venna jäätist nautimas


Minu imeilus emme!


1 comment:

  1. Su emme on nii ilus!!! ja sina muidugi emasse :)

    (stalkersammy siinpool) :D

    ReplyDelete